| 29.03.2018
חברות וחברים יקרים,
הנדון: הנחיות בנוגע להגשת דיווחים והגשת בקשות אישור ניהול תקין לשנת 2019.
הריני להביא לידיעתכם כי בימים אלה מפורסמות הנחיות חדשות בנוגע להגשת דיווחים ובקשות לאישור ניהול תקין לשנת 2019.
יש להיערך, להגיש את המסמכים על פי הדרישות ובכך להבטיח טיפול מהיר ויעיל בהנפקת אישור ניהול תקין.
אנא היערכו להגיש את המסמכים במועד קרוב, כדי להימנע מתקלות שיאריכו את זמני הטיפול בבקשות.
להזכירכם, החוק קובע כי יש להגיש את המסמכים עד ליום 30.6.18 קיימת אפשרות להגיש מסמכים במועד
מאוחר יותר רק בהתאם להסדר האורכות מול לשכת רואי החשבון.
להלן הקישור להנחיות:
עמותות – אישור ניהול תקין ואישור על הגשת מסמכים:
חברות לתועלת הציבור – אישור ניהול תקין ואישור על הגשת מסמכים:
תזכורת! עד ליום שני 2.4.2018 באפשרותכם לשלם אגרה שנתית מופחתת. לאחר מועד זה תידרשו לשלם תעריף גבוה יותר ב-300 ש"ח.
אנא מהרו לשלם את התעריף המופחת.
בברכת חג פסח שמח ,
איריס שטרק, רו"ח
סגנית נשיא ויו"ר ועדת הקשר
עם רשות התאגידים
(רשם החברות, עמותות ואח')